Zamówienia
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.11.2020r. Numer ogłoszenia BZP 615792-N-2020 1. Nazwa i adres zamawiającego: Stowarzyszenie „Aktywnie Przeciw Depresji”, ul. Zwycięstwa 10A p.210, 15-703 Białystok, prowadzące Dom Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo, tel.: (85)6511078, fax: (85)6511078, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . 2. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 1843 z późń. zm.) zwaną dalej „ustawą”, o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia; http://dpsgarbary.cba.pl/ 4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wg. opisu rodzajowo-ilościowego określonego w załączniku nr 1 do siwz. Pakiet I (Produkty sypkie, suche itp.), Pakiet II (Przyprawy, sosy, dodatki itp.), Pakiet III (Przetwory warzywne, owocowe, soki, marmolady itp.), Pakiet IV (Mleko i produkty mleczarskie). Dostawy cząstkowe odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień, składanych telefonicznie, pisemnie lub drogą faksową, transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę do magazynu Domu Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach (Dom Pomocy Społecznej znajduje się w miejscowości Garbary nad Zalewem Siemianówka, ok. 60 km od Białegostoku). Dostawy: produktów mleczarskich (Pakiet 4) co najmniej trzy razy w tygodniu (rano w godzinach pomiędzy 7 i 9), przyprawy, sosy dodatki do produkcji (Pakiet II), przetwory warzywne, owocowe, soki (Pakiet III) co najmniej dwa razy w tygodniu natomiast pozostały asortyment (Pakiet I) minimum jedna dostawa w tygodniu. CPV: 15000000-8, 15400000-2, 15500000-3, 15800000-6, 15870000-7, 15860000-4, 15897000-2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2021r. 7. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy wykluczy z postępowania Wykonawcę 3. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków realizacji zamówienia w zakresie: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, b) sytuacji ekonomicznej i finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty przetargowej (tj. do daty składania ofert): 1. Oferta przetargowa stanowiąca załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zdolnościach lub sytuacji którego Wykonawca będzie polegał, w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te stanowią wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4) informacji czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Wykaz dokumentów, które należy przedłożyć zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2019 poz. 369) - wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, tj.: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100% 10. Termin składania ofert, adres, na który oferty muszą zostać wysłane oraz język w jakim musi być sporządzona: Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo do dnia 03.12.2020r, do godz. 12:00. Oferta musi być sporządzona w języku polskim 11. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających.
Otwarcie ofert odbędzie się w formie transmisji on-line za pośrednictwem programu Skype.
Link do uczestnictwa w transmisji:
https://join.skype.com/phr6cIx2shJv
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie o wyniku postępowania
|